Kérlek szépen! :)

Posted by Nicky Graceheart | Posted in | Posted on 17:32

Sziasztok! =)

Általában(illetve eddig mindig) szerdánként raktam fel az új fejezeteket. Természetesen most sem akarok lemondani arról, hogy így csináljam. Na és akkor most jön a de.
Mivel egyre kevesebb kommentet kapok, lehet, hogy húzódni fog a következő fejezet. Nekem tényleg fontos az, ha odaírjátok, hogy jó/tetszett/ne is folytasd/nagyon gáz stb... Csak az a lényeg, hogy lássam, hogy olvassátok. Szóval, egy kis ösztönzést kérek. :) Persze, ha látom, hogy nem olvassátok(illetve én ezt csak a kommentekből tudom), akkor lehet, hogy nem rakom fel a többi részt.
A másik, amit mondani akartam, az az, hogy nagyon örülnék annak, ha küldenétek képeket arról, hogy hogyan képzelitek el a szereplőket(ha akarjátok, helyszínekről is küldhettek). Belláról és Edwardról is küldhettek, hiszen nem biztos, hogy Kristent és Robertet képzelitek el, amikor olvastok(én se őket képzelem bele a sztoriba). Utána felraknám mindet és szavazással eldönthetnétek, hogy melyik legyen kint véglegesen. De nem muszáj csak egy ötlet...
Köszi:
Nickyy.

Comments (3)

Én nagyon szeretem a történedet,szóval én szeretnék folytatást :)Szóval megígérem,hogy minden fejezethez fogok írni komit ;D

Szia!

Én ugyan kritikát még nem írtam Neked (vagy csak nem emlékszem, mert olvasok néhány történetet), de a sztori nagyon tetszik és eszedbe ne jusson abbahagyni.
A másik ötleted pedig nagyon tetszik, remélem sok képet kapsz. Én először a filmet láttam és csak utána olvastam a könyvet ezért nekem már a könyv olvasása közbe is a színészek jutottak eszembe, de kíváncsi lennék, hogy más kit választott volna a szerepekre (Főleg Edward érdekelne, mert én nem vagyok annyira elájulva a színésztől, bocsi, ha ezzel valakit megbántottam, de nekem ez a véleményem).
Szóval én ezentúl is látogatni fogom az oldalad és kíváncsian várom a folytatást!
Üdv: Kriszta

Sziasztok!
Nettyke97: Előre is köszönöm a kommenteket. :)
Kriszta: Örülök, hogy tetszik, azt hiszem, nem hagyom abba. :) Amúgy én egyetértek az Edwardos dologban, nem hiszem, hogy Robertet kellett volna választani a szerepére. Én is várom a képeket. :)
Nickyy.

Megjegyzés küldése