Zongoraszó - 10. fejezet

Posted by Nicky Graceheart | Posted in , | Posted on 16:53

Sziasztok! Akár hiszitek, akár nem a 10. fejezetet rakom fel. :'D Oké, itt van, tessék, de - és most lehet, hogy kemény leszek - 15 kommentet szeretnék. Légyszi, légyszi, légyszi. :D És annak is örülnék, ha tényleg leírnátok, hogy mi tetszett és mi nem. Nagyon sokat segítenétek. De ha nem, az se baj, csak írjatok valamit. Nyugodtan anyázhattok is, hogy mért nem hagyom meg Edwardot és Bellát Stephenie Meyernek. Köszi. :D

Zongoraszó
10. fejezet


- Sziasztok! – köszönt Edward, amikor megérkezett a vadászatból.
Esme-vel éppen betűtornyot játszottunk, amiben ő meglepően ügyes volt, bár ő azt mondta, ez csak a vámpíragyának köszönhető.
- Szia, Edward! – köszöntünk egyszerre Esme-vel, majd elkezdtünk nevetni.
- Látom, jól kijöttök – Edward leült a kanapéra mellénk. – Nem mondom meg! – mondta Esme-re nézve. Feltételezem Esme azt kérte tőle, mondja meg, milyen betűim vannak.
Teljesen úgy éreztem magam, mintha egy normális családban lennék, ahol nincsenek természetfeletti lények és véres küzdelmek.
- Azt hiszem, nekem is el kellene mennem vadászni – mondta Esme, amikor befejeztük a játékot. Ő nyert, természetesen.
Edward végig a kanapén ült és mosolyogva figyelte, ahogy játsszunk. Esme-vel az egész játék alatt beszélgettünk, de Edward csak akkor szólalt meg, amikor „anyja” azt kérte tőle gondolatban, hogy mondja meg a betűimet. Ezen kívül észrevettem, hogy sokszor nézett rám.
- Szerintem a tóhoz menjél, én is ott vacsoráztam – mondta Edward, mintha csak az időjárásról beszélne és nem arról, hogy hol ivott finom vért.
- Rendben – Esme egy szempillantás alatt eltűnt és ott maradtunk kettesben Edwarddal.
- Mit csináljunk? – kérdeztem.
- Zongora? Ha már egyszer megígértem, hogy megtanítalak.
- Benne vagyok.
Átmentünk a zeneszobába és leültünk a gyönyörű zongorához. Még mindig a Claire de Lune kottája volt elől. Rátettem a kezem a billentyűkre, ő meg rátette a kezét az enyémre és úgy játszottunk, ahogy legelőször. Szinte már nem is figyeltem a zenére, csak Edwardra.
A dal végén levettem a kezemet a zongoráról, de ő összekulcsolta azt az övével. Az egész helyzet megnyugvással töltött el.
- A múltkor, amikor itt ültünk és én megcsókoltalak… Miért ugrottál fel? – kíváncsi voltam, hogy én voltam-e benne a hibás.
- Meghallottam Isaac gondolatait, amik kizökkentettek és eszembe jutatták, hogy ha elragadtatom magam, akár meg is ölhetlek teljesen véletlenül.
- Isaac itt volt a közelben? Ugye, most nincs? – kérdeztem rémülten.
- Most nincs, nyugi. A ház melletti erdőből figyelt szinte minden nap. A gondolataitól csoda, hogy nem őrültem meg – csóválta a fejét.
- Mert?
- Egyfolytában arra gondolt, hogyan ölne meg. Persze egy kicsit elbízta magát: nem számolt a gondolatolvasással, de még azzal sem, hogy védekezni fogok.
- Hogy képes valaki – még ha vámpír is az illető– arra gondolni, hogyan fog meggyilkolni valakit? Ez teljesen abnormális.
- Nem csak erre gondolt. Azt is lejátszotta párszor, hogy milyen volt, amikor a mentora megölte Carlisle-t.
Miért voltam olyan hülye, hogy egyáltalán elkezdtem ezt a beszélgetést? Most teljesen elszomorítottam. Szétszedtem összekulcsolt kezeinket és átöleltem Edwardot. Rövid habozás után visszaölelt, majd pár perc múlva elengedett. Kezei arcomat simogatták és azt vettem észre, hogy egyre csökken a távolság kettőnk között. Ajkai néhány centire voltak az enyémektől és…
… és ekkor benyitott Esme.
- Láttam őket, erre tartanak! Jaj, Edward, meg akarnak ölni téged és Bellát is! – sikította Esme angyali hangon.
- Ugye nem vettek észre? – ugrott fel Edward.
- Azt mondtam, hogy egy nomád vámpír vagyok, aki vadászokat és horgászokat öl. Szerencsére előtte ittam, ezért nem érezték meg a szagodat, csak a vér illatát. A hajamat pedig a szemembe söpörtem, így nem láthatták, hogy azok nem pirosak – belegondolni is rossz volt abba, hogy ennek a csodálatos, törékeny nőnek bántódása essen. – Azt mondták, ők is megkeresik azokat a vadászokat, akikből ettem. Edward, el kell tűnnötök!
- Hova menjünk? Bella nem lenne biztonságban velem sehol.
- La Push? – vetettem fel. Már jó lenne újra látni a rezervátumbelieket.
- Jó, elviszlek oda. Siessünk! – felkapott és kirohant velem a garázsba.
A háznak ebben a részében még nem jártam. Óriási volt, de kellett is a hely a négy kocsinak és a két motornak. Nem nagyon értettem az autókhoz, de a Mercedest, a Ferrarit, a BMW-t és a Volvot megismertem. A Ferrari tűzpiros, a BMW sárga volt; mindkettő lenyitható tetejű és gyönyörű. A Mercedes fekete volt, a Volvoban pedig már utaztam is.
Nem volt időm tovább nézelődni, mert Edward belökött ezüst színű kocsijába és elindultunk. Természetesen nem az erdőn keresztül mentünk, hanem kerülő úton.
- Edward, biztos, hogy nem jöhetsz be a rezervátumba? – kérdeztem felidézve az egyezséget. Nyugodtabban mentem volna be La Push-ba, mellettem valakivel, aki megvéd, mert nem voltam biztos abban, hogy nem utáltak meg a történtekért.
- A szabály az szabály. Ha betenném oda a lábamat, széttépnének. Egyébként meg rettentő büdösek – fintorodott el, mire én elkezdtem kuncogni, de a torkomban lévő gombóc miatt kicsit érdekesre sikerült ez a reakció – leginkább arra emlékeztetett, mint amikor a horrorfilmekben fojtogatják az áldozatot, a szerencsétlen pedig menekülni próbál.
- Ha tudnák, hogy mi a helyzet, biztos megengednék – nagyon nem akaródzott elhagyni Edwardot, még ha csak egy kis időre is.
Időközben megérkeztünk a határhoz, hála Edward őrült vezetési tempójának. Legnagyobb meglepetésemre a határ másik oldalán Ben és Carl állt – farkas alakban, természetesen. Kérdőn néztem Edwardra.
- Majd megbeszéljük – felelt ki nem mondott kérdésemre.
Mielőtt kinyitottam volna a kocsi ajtaját, odahajolt hozzám és egy pillanatra – bár én abban a pillanatban is úgy éreztem, mintha a föld fölött lebegnék, meg persze reméltem, hogy senki sem ébreszt fel – megcsókolt.
- Szia! – köszöntem el erőtlenül, mire egy mosolyt kaptam válaszul. Mondjuk az is lehet, hogy Carl gondolatára válaszolt, aki még akkor is morgott, amikor mutatta, hogy üljek fel a hátára.
Még megfordulni sem volt időm, hogy egy utolsó pillantást vessek Edwardra, máris az erdőben száguldottunk. A szél süvített, a hajam lobogott, és ha a gyomrom nem állt volna görcsben, sikítva ujjongtam volna.
Pár perc múlva leszálltam Carl hátáról és már a rezervátumban sétáltunk. Teljes biztonsággal kijelenthetem: az itteni emberek megváltoztak. Kedvesek maradtak, de ugyanakkor óvatosak, tartózkodóak, félénkek lettek: messziről mosolyogtak, de nem jöttek közelebb.
Sam és Dave házába mentünk, mint mindig, amikor valamilyen esemény volt. Samantha széles mosollyal tárta ki az ajtót és megölelt.
- Bella! Hiányoztál! Jól vagy? Mindent el kell mesélned. Minden rendben? – hadarta el, miközben leültünk az asztalhoz.
- A mi Bellánk él és virul, és nagyon jól szórakozott a vérszívóval – morogta Carl immáron emberi alakban.
- Carl… - fordultam bocsánatkérően a fiú felé, de ő leintett.
- Nem érdekel, Bella! – megijedtem a hangjától. Még soha nem hallottam így beszélni mással se, de megérdemeltem az utálatát.
Lehajtott fejjel ültem és vártam, hogy a többi farkas is megérkezzen és elfoglalja a helyét. Székek csikorogtak, néhány pohár vágódott az asztalnak, az emberek beszélgettek, köszöntek nekem, mégis olyan cserbenhagyott, megbántott volt a hangulat. Miattam.
Én hülye, hogy képzeltem ezt az egészet? Megismerkedtem egy csomó kedves emberrel, aztán beköltöztem az ellenségükhöz. Most komolyan. Az utóbbi pár hétben annyira megváltoztam, hogy már szinte nem is ismerek magamra. Megérdemelném, hogy száműzzenek La Push-ból. Megérdemelném, hogy elküldjenek, és azt mondják, hogy nem védenek meg. Nem lenne jogom tiltakozni az ellen, hogy Alex, Isaac és a nőstény elé dobjanak.
A hirtelen csönd kizökkentett önostorozó, mazochista gondolataimból és felnéztem egy pillanatra, majd rögtön vissza is hajtottam a fejem, amint megláttam a hét vádló, de kíváncsi szempárt. Hét? Az meg hogy lehet? Samantha, Carl, Ben, Eric, Dave, Adam… Akárhogy is számolom, az csak hat.

Ha elolovastad, írj kommentet. :)

Comments (21)

Elsőőő!!!!!!!!!!
Szia!!! Ez is nagyon jóó lett! Nekem az egész tetszett!!:D
Puszi Iwett

Szia!

Jó lett ez a fejezet is! Csak kár, hogy Edwardnak és Bellának szét kellett válniuk.
Szegény Carlt egy picit sajnáltam, de sajnos ez van... Én maradok hű Edward-Bella párti. :-) Bár ezt már olvashattad az elmúlt néhány résznél írt kommentemben is. :-)
De remélem, hogy teljes happy end lesz a vége és Carl is megtalálja az igazit (nem Bella személyében :-))
Ki a hetedik farkas? Gondolom, hogy azért a következő részből ez is kiderül.
Várom a folytatást!
Üdv: Kriszta

szia.. jó lett a friss,de én nem bánom, hogy Bella é Edward összejövőben vannak. sőt ez tök szupi. és ki a hetedik? várom a kövit. pussy

Sziasztok!

Újra gratulálok, Iwett. :D Köszönöm. :)

Kriszta: Köszi. Én is sajnálom Carlt, de hát ki tudna ellenállni egy félistennek? :D Még én sem tudom, hogy kivel mi lesz. Igen, majd kiderül, hogy ki az. :)

Dóry: Köszi. :) Ki fog derülni. :D

Puszi: Nickyy.

szia!

nagyon jó lett a feji, nagyon tetszik!
Nagyon sajnálom Carlt, és én Bella helyében őt választottam volna Edward helyett, de egy kicsit talán elfogult vagyok, mert eléggé JAcob és vérfarkas párti vagyok. Remélem hamar meg lesz a 15 kommi, és jön a kövi feji, mert már nagyon kíváncsi vagyok! sok sikert az íráshoz!
puszi!
nicolle

hali!
nagyon jó lett!
Esme nagyon aranyos volt, amikor Bellával betűtornyot játszott. :)
és megint zongoráztak!! :) (már vártam) :)
én is sajnáltam Carlt, kicsit szar érzés lehet, ha a bevésődésed az orrod előtt egy vámpírt csókol. :/
kíváncsi vagyok, hogy ki lehet a hetedik farkas.
várom a folytatást!!
puszi, Tűzvirág

sziaa.
tetszett, csak pont a lényeg maradt ki. (számomra):D
Sztem új farkas lesz ott vagy pedig Alex.(de nemhiszem)
Nagyon sajnálom Carlt. És Bella tudja, hogy belévésődött még smárolt is vele, de azért utána még Edwarddal is smárol.(ráadásul a szeme előtt!)
ez olyan... na mind1.
siess a kövivel. puszii. (= ^^

Szia!
Nagyon tetszett, csak kár, hogy Esme benyitott! :S xĐ
Én Team Edward-os vagyok és azt sajnálom, hogy vissza kellett mennie a farkasokhoz! :S
Várom a következőt!!

Sziasztok! :)

nicolle: Én is sajnálom Carlt, de még ki tudja mi fog történni... Köszi! :)

Tűzvirág: Az a betűtornyos rész kellett bele. :D Hát, igen, nem lehetett túl kellemes végignéznie, hogy a bevésődése valaki mással csókolózik... Majd kiderül ;)

Dzsenni: A következő rész értelemszerűen úgy kezdődik, hogy kiderül, hogy ki az a hetedik. Bella kiszámíthatatlan és néha egy rohadék... Köszönöm. :)

Stella Cullen: Szerintem is kár, de ennek most így kellett történnie. :D Az, hogy most visszament még nem azt jelenti, hogy nem fognak találkozni. De majd ez is ki fog derülni. :) Köszi. =)

Puszi: Nickyy.

nagyon szuper lett alig várom a folytit:D

Jujj ez nagyon jó lett.
Végre farkasoknál van. :P
És megértem Carlt. Most kicsit mérges vagyok Bellára. Meg ha egy csaj csinálná h egyszerre 2 pasival smárol, tuti megköpködném.
Szegény Carl. Tök szar lehet neki, mivel a bevésődése... :(
Edwardot meg nem annyira bírom.
na várom a kövit. pusz. Lillus.

Szia.
jólett.
csak Carlt sajnálom. bella meg.. pf. :$
na puszi. Ancsi

Hello!! :D
teccik ez a a feji. kia hetedik?? *csillogószemekkelnézhogymegtudja* :D
esme pedig a legjobb időpontot választotta arra h benyisson xD
várom a kövi fejit :Đ
pussz:Wicza

Szia!
már egy ideje olvasom a blogodat és nagyon teccik. nekem ez a feji tetszett eddig a legjobban és nagyon várom a folytatást. :Đ
remélem hamar megkapos a 15 komit!! :D
pusszy: Trix

Sziasztok!

คภςรא: Köszi. :)

Lillus: Köszönööm^^ Bella megérdemli, hogy Carl bunkóskodjon vele egy kicsit... Elég gáz lehet, az biztos. :S

Ancsi: Köszi. Egyetértek. :D

Wicza: *akármilyenszépszemekkelisnézelrámnemmondommeg* Amúgy már egyszer elmondtam... Vagyis kérdeztem valamit vele kapcsolatban... :'D Esme királyul időzített. :D

Trix: Nagyon szépen köszönöm :) Én is remélem. :D

Puszi: Nickyy.

Nagyon jó lett, siess a frissel:)
Puszi:Lilla

szija. nah itt van egy komi:D
nagyon jó.nagyon teccik.tedd fel a következőt:D
by.: Anna.=)

még egy komi:D
igazán feltehetnéd:D <3
by.:Anna( megint)

jaj rakd fel, már nagyon kiváncsi vagyok rá
Puszi:Clau

imádom a töridet még csak most találtam meg , de nagyon jó remélem, hogy ma felrakud a frisset
Pussz:Maki

Hello!
Köszi mindenkinek! :)
Anna: akárhány kommentet is írsz csak egyet számolok. :D Mondjuk ezt már elmondtam neked, de le kellett írnom. Olyan üres lenne ez a komment csak egy köszönömmel... :D

Nickyy.

Megjegyzés küldése