Zongoraszó - 19. fejezet

Posted by Nicky Graceheart | Posted in , | Posted on 15:40

Zongoraszó

19. fejezet



Sikítottam és ösztönösen ütöttem, amit értem, de a rejtélyes idegen már nem volt ott. Egy rövid pillanatig nem éreztem semmit, és azt hittem, meghaltam, de aztán elképzelhetetlen fájdalom borított el, és azt kívántam, bárcsak halott lennék.
Mintha valaki lávába dobott volna, amiben sav is van. Mintha egy busz jött volna nekem iszonyatos sebességgel, aztán amint nekem ütközött felrobbant és meggyulladtam. A fájdalom ahelyett, hogy megszűnt volna, csak erősebb lett. Minden porcikámban ott volt, és mindet égette, szúrta és marta. Ordítani akartam, de nem tudtam; meg akartam szűntetni, de nem tudtam, hogyan; meg akartam halni, de valami nem engedte.
Valami eszembe jutatta, hogy élnem kell. Élnem kell, méghozzá Edwardért. Az agyam kikapcsolt mindent, kivéve az iszonyatos fájdalmat és Edward képét.
Egyik felem azt mondta, kibírja a kínt Edwardért, a másik azt, hogy inkább meghal, csak ne kelljen szenvedni. Nem tudtam, melyik felemnek van igaza, de az újabb irtózatos lánghullám miatt nem is érdekelt. Ez most sokkal erősebb volt, mint az eddigiek, és amilyen hirtelen jött, olyan hamar ment is el.
- Bella, Bella, jaj, Istenem, Bella – szólongatott Esme. Úgy éreztem, a fülembe kiabál, de amint kinyitottam a szememet, láttam, hogy nincs is a szobában. A konyhában csinált valamit, és közben magában beszélt.
A nappaliban feküdtem a kanapén, de az egész hely olyan más volt. Láttam az apró porszemcséket és, ha kinéztem az ablakon olyan helyekig elláttam, ahol még nem is voltam. Nem értettem, mi történik velem, arra gondoltam, ez csak egy álom.
- Jaj, Bella, végre felébredtél. Sajnálom, sajnálom, sajnálom – kántálta, miközben leült elém.
- Mi történt? – kérdeztem értetlenül.
- Vámpírrá változtál – suttogta.
Elfogott a rémület. Mi az, hogy vámpírrá változtam? Ez lehetetlen. De akkor rájöttem, mi történt: valaki megtámadt és belém harapott; direkt változtatott át. Vajon mi oka lehetett rá?
Ben jött be a házba, nyomában Carllal. Mindketten aggodalmas arcot vágtak; Carlé bűntudattal volt megfűszerezve.
- Bella, minden rendben? – kérdezte Esme aggódva.
Körülnéztem, és észrevettem, hogy senki nincs a házban Esmén és rajtam kívül. Már képzelődöm is!
- Igen, persze. – De amint kimondtam, megláttam magam előtt egy őzet, aki futott valami elől.
- Azt hiszem, el kéne mennünk vadászni – mondta Esme, mire a kép eltűnt előlem. – Én is rég ettem, és gondolom, te is éhes vagy.
A vadászat gondolatára is összeborzongtam, de én is beláttam, hogy hihetetlenül éhes vagyok, és amint arra gondoltam, hogy eszek – illetve iszok -, méreg kezdett el termelődni a számban.
Szó nélkül kifutottunk a házból, és bementünk az erdőbe; Esme végig szorosan követett. Mélyet szippantottam a levegőből, és megéreztem valaminek a szagát. Elindultam abba az irányba, ahonnan a szagok jöttek, és egy nagyobbacska mezőn találtam magam. Körülbelül tíz őz ugrándozott, de ahelyett, hogy néztem volna őket, lassan elindultam az egyik felé. Az illata teljesen elbódított, és, mint valami őrült, futottam utána.
Menekült előlem, és csak akkor esett le, hogy ugyanazt láttam magam előtt, mint a házban, amikor már a szerencsétlen állat vérét szívtam. Megdöbbentem, de úgy gondoltam, ráérek később is foglalkozni vele, ezért inkább csak arra koncentráltam, hogy ne vesszen kárba egy csepp vér se.
Amikor megittam az összes vérét az állatnak, szememmel megkerestem Esmét. Épp egy őzzel végzett, majd odafutott hozzám.
- Mehetünk vissza?
- Igen – válaszoltam.
Pillanatok alatt visszaértünk a házba; leültem a kanapéra, és rájöttem, hogy mit is tettem az előbb. Egy állat vérét ittam. És normálisnak gondoltam. Úgy éreztem, ez a helyes és a megszokott. Most már így kell élnem.
Elszörnyedtem és összeborzongtam egy időben azzal, hogy Carl és Ben beléptek az ajtón. Ugyanaz a mozdulatsor, amit már láttam egyszer. Carl szemei egy pillanatig kővé dermedtek és összekapcsolódtak az enyéimmel. Mintha meglepődött valamin, de aztán elszomorodott.
- Vámpír lettél – mondta Carl letörten, amikor leült mellém. Épp meg akartam kérdezni Esmét, hogy miért láttam előre a dolgokat, de Carl láttán nem akartam a saját problémáimat is felvetni.
- Igen – mondtam halkan, de a hangom mégis vidámabban csengett, mint eddig bármikor. Csak most vettem észre, hogy az is megváltozott.
- De hogyan? – Láttam, hogy tényleg kíváncsiak, ezért gyorsan összefoglaltam.
- Megtámadt egy vámpír. Megharapott, aztán el is ment. Nem láttam, hogy ki az. – Nem is tudom, mire számítottam, de arra végképp nem, hogy Carl odaugrik Esméhez és elkapja a nyakát.
- Te voltál! – mondta neki.
Odarohantam és lefejtettem Carl kezét Esme nyakáról. Meglepetten tapasztaltam, hogy még Carl ellenállása ellenére is sikerült ez a művelet. Carl is csodálkozva nézett rám, Esme pedig hálálkodva, de ő nem lepődött meg.
- Még újszülött vagy. Ők erősebbek az idősebb vámpíroknál – magyarázta meg.
Újra kinyílt az ajtó, és belépett a többi farkas és Samantha; feszülten mosolyogtak.
- Bella, jól vagy? – kérdezte Carl.
- Már miért ne… - kezdtem volna a kérdést, amikor észrevettem, hogy senki sem lépett be az ajtón. – Az előbb beléptek.
- Kik? – kérdezte Carl feszengve.
- Samantha és a többiek. – Amint ezt kimondtam, beléptek a megnevezettek. Biztos voltam abban, hogy tényleg bejöttek, mert Carl csodálkozva nézett rám, Esme pedig odarohant hozzájuk; Ben viszont csak ült és gondolkozott.
- Ugyanezt láttad? – kérdezte az bejáratra mutatva. Bólintottam, mire felszisszent. – Bella, próbálj meg arra koncentrálni, hogy mit fogok mondani egy perc múlva! – utasított, mire feszült csönd telepedett a házra.
Behunytam a szemem, és erősen koncentráltam. Ben ugyanúgy állt, mint eddig, és szólásra nyitotta a száját.
- Látod a jövőt.
Megborzongtam és kinyitottam a szemem. Nem értettem, hogy miért kellett kinyitnom, amikor eddig is láttam, mi történt.
- Látom a jövőt? – kérdeztem kiáltva, mire mindenki meglepetten rám nézett. – Már máskor is volt ilyen. Úgy értem, emberként is volt olyan, hogy azt álmodtam, ami később megtörtént, de most irányítani is tudom.
Újra becsuktam a szememet, és nem foglalkoztam azzal, hogy mindenki egyszerre kezdett el kérdezősködni. Próbáltam arra gondolni, hogy Carl mit mond majd a képességemről.
- Ez… eszméletlen jó.
- Kösz, Carl – mondtam mosolyogva, amikor visszatértem a jelenbe. Értetlenül nézett rám, ezért megkérdeztem. – Mit gondolsz a jövőbelátásról?
- Ez… eszméletlen jó – mondta el újra a szavakat, mire a vigyorom még nagyobbra húzódott. – Szóval, mire is mondtad, hogy kösz?
- Láttam, hogy ezt fogod mondani. Mármint azt, hogy eszméletlen jó.
- Hát az. Úgy értem, először furcsa volt, aztán, amikor leesett, hogy így mindig látod, ki mit akar, már jónak tartottam – mosolyodott el lágyan.
Megint csak arra gondol, hogy biztonságban vagyok-e. Halkan sóhajtottam, és bűntudatom támadt, hogy eddig mindig visszautasítottam Carlt. De most vámpír vagyok! Lehet, hogy nincs is belém vésődve.
- Hé, Carl – húztam arrébb, bár tudtam, hogy így is meghall mindenki Samen kívül. – Még mindig belém vagy vésődve? – kérdeztem egy szuszra.
- Nem. – Valamiért elszomorodtam. – Újra beléd vagyok vésődve.
- Tessék?
- Amikor „meghaltál” ez a láthatatlan kötelék megszakadt közöttünk, de amikor most újra megláttalak, megint megtörtént.
Nem tudtam, mit mondjak erre, de szerencsére Sam megmentett.
- Bella, milyen vámpírnak lenni?
- Érdekes… és más. Mindent látok, mindent hallok, minden megváltozott – mondtam szomorúan a végét.
- Bella – karolt át –, attól, hogy vámpír vagy, mi ugyanúgy szeretünk téged. Az, hogy Carl már nincs beléd vésődve, még nem jelenti azt, hogy nem lehettek jóban.
- Ööö… újra belém vésődött – javítottam ki.
- Mi? De hisz ez csodás! – ölelt át boldogan.
- Sam, vámpír vagyok. Nem hiszem, hogy a la pushiak örülnének annak, ha odamennék.
- Bella, azt hívunk oda, akit akarunk. De gondolom, már itt fogsz lakni. – Ránéztem Esmére, aki eddig minket figyelt, és most boldogan bólogatott.
- Azt hiszem – mondta Esmére vigyorogva.

Ui.: Mielőtt megkérdeznétek, tudom, hogy Meyernél úgy van, hogy Alice nem látja a farkasok jövőjét, de nálam nem pont olyan a képessége, ergo Bella mindenkiét látja.

Ha elolvastad, légyszi, írj véleményt! :)

Comments (12)

ÚRISTEN!
De jó!
Carl újra bevésődött Bellába..
De a bevésődés nem tud megszakadni?
Na mind1!
Alig várom a következőt!
puszi!

Sziaa.
Jajj, de jó, hogy Carl újra belévésődött. Már kezdtem megijedni xD
De Bellának nem kéne bántnia még Samet? Hiszen újszülött. Elvileg ha megérez egy embervért akkor... :O És nem "utálják" egymást a farkasokkal? Hiszen a szaguk is borzasztó és a vámpírok akaratlanul is támadnak a vérfarkasokra. Mint a farkasok a vámpírokra. :O De főleg Bella mivel, újszülött. :O
puszi.

Hello!

dzsudy: Amikor Bella "meghalt", akkor a bevésődés is "meghalt", aztán amikor újra meglátta Bellát, újra belévésődött. :D

Dzsenni: Egy normális újszülött azonnal rátámadna, de Bellának nagy önuralma van(pl.: a Breaking Dawnban is), ráadásul előtte ivott. Alapból utálják egymást, de itt most ismerik is egymást, ezért nem támadnak rá a másikra. És amúgy nem támadnak egymásra akaratlanul. Meyernél is képesek elviselni a másikat még akkor is, ha legtöbben nem bírják egymást.

Puszi: Nickyy.

Huh,ez eszméletlenül jó let!
De:
Bella,mint vámpír?
Esme változtatta át?
Hogy értitek azt hogy "újszülött"?
Már most sem vörös a szeme?
Vagy ha még az,mikor fog átváltozni?
Nah,ez nem is sok!Van amikor nem 5,hanem 15kérdést teszek fel egy vámpizgi fejezet után.XD

Szia, Lili! :)

Nem Esme változtatta át.
Újszülött: most változott át.
Még vörös a szeme, de - azt hiszem - pár hónap alatt átváltozik a színe, viszont én két hétre lerövidítem ezt a folyamatot. :D
Még mindig tetszik ez a szó... vámpizgi... :D
Köszi, hogy írtál!
Nickyy.

Tőlem ez természetes.XDMind a 10bloghoiz(mert annyit lvasok,DE bővül) írok megjegyzést ha jön egy fejezet.XDÉs köszi! :)
Jah és még egy kérdés:
Ha nem Esme volt,akkor ki?
Az az ember aki elvitte Edward-ot?Aki megkérdezte hogy nem akar-e vámpír lenni?
Am. nekem Esme volt gyanús mert ezt mondta:Sajnálom, sajnálom, sajnálom

Valószínűleg majd kiderül, hogy ki volt. De lehet hogy nem. :D Mindegy, én tudom. xD
Esme csak azért mondta ezt, mert bűntudata van, hogy nem védte meg Bellát.

Sajnálom,hogy én nem tudom. :( Am most jutrott eszembe a neve:Aro.
Gyanusítottak:
1.Esme-Kizárt
2.Aro-Lehetséges
3.Edward-Lehetséges
Edward azért gyanusított a listámon mert szerrintem szerette volna a magáénak tudni Bella-t,és így biztos lehetett benne hogy HA visszatér Bella még élni és virulni fog.Persze,vámpír módra!XD

hali!
na most rendesen le vagyok sokkolva. :!
szerintem valamelyik Volturis változtatta át, de majd biztos kiderül. :)
ebben a fejiben nagyon gyorsan történt MINDEN!!
mármint arra értem, hogy tegnap este óta, egész éjjel olvastam a bd-t, és - főleg ahhoz képest, de amúgy is - olyan gyorsan történt nálad Bella átváltozása, meg az, hogy milyen jól kibírta Samantha közelében, hogy ekkora önuralma van, meg az is, hogy tök hamar kiderült a képessége...
erre általában később szokott fény derülni, de nem az átváltozás napján...
na de mindegy, nem szólok bele, ezt te írod, én meg olvasom és leírom a véleményem. :P
ja, most látom, hogy a szemszín változást is lerövidíted :)
ez a kivésődés joo volt :P
de az mégjobb, hogy újra bevésődött. :D
na és most megint jön a szövegelésem :P
tudom, hogy itt nem minden olyan, ahogy Meyernél van, de ezt muszáj leírnom :)
mivel Bella vámpír lett, ergo a teste nem változik, nem képes gyereket szülni.
márpedig a farkasok olyanokba vésődnek be, akik tovább tudják vinni a géneket...
ezért ez nekem kissé furcsa... :/
na mindegy, nem kell komolyan venni, csak rizsázok :P
amúgy nagyon jó lett, de tényleg gyorsan történtek az események.
várom a folytatást!! :)
puszi, Tűzvirág

Tisztelt Blogíró!

Elnézést kérünk a zavarásért,főleg azért hogy spamelünk a blogodban csak ezzel a kis levéllel szeretnénk felhívni a figyelmünket magunkra. Igyekszünk úgy körlevelezni, hogy mindenhova egyszer írjunk, ha másodszor is előfordult szíves elnézésedet kérjük és nyugodtan szólj ránk!

A blogunk szeretné kultbloggá kinőni magát, ami tudjuk kemény munka, de 8 igencsak aktív szerkesztő van rajta az ügyön, a blog napi szinten frissül!

Különböző stílusban, különböző témákról írnak, így mindenki megtalálja a helyét és önmagát, színessé válik a cikk kavalkád, hiszen nem mind vagyunk egy véleményen (ezért sok vita cikk is születik).

Ha megnyertük a tetszésedet gyere bátran, légy folyamatos olvasó és terjessz minket!

Témék dióhéjban: Zene, film, könyv , ajánlók, művészek, költők írók, orvosi cikkek, mutációk, betegségek, életmód-tanácsadás, kutatások, horror és még ezoterika,okkultizmus, filozófia, érdekességek és Istenkeresés is megállja a helyét (normális keretek közt). Ezek mellett a készítők vicces képregényekkel is szolgálnak.

Szeretnénk alternatív fiatalok körében elterjedni és jóra és hasznosra tanítani őket. Nem támogatjuk az öngyilkosságot és semmilyen önpusztító cselekményt. Nem buzdítunk senkit sátánizmusra (bár volt róla szó, de csak ismeretterjesztő cikként) ,a témák az írók saját kedvenceiből és érdeklődési köréből áll csupán amit próbálnak minél kevésbé negatívabb kontextusban előadni.

Gyere és less meg miket, ha zavartunk pedig még egyszer elnézést, nem fordul elő többet! Üdvözlettel a:

M.A csapata

Hello!

Lili: Én nem tartom lehetségesnek Edwardot. Ha arra gondolsz, hogy ő soha nem akarta átváltoztatni Bellát, és soha nem akarta "elvenni a lelkét", te is láthatod, hogy nagyon kicsi az esély rá. :D

Tűzvirág: Azért derült ki ilyen hamar, hogy mi a képessége, mert a jövő attól még van, hogy még csak most változott át. :D Nem tudtam, hogy csak olyanba vésődnek bele, de ha tudtam volna, akkor is így írtam volna. :D Köszi^^

Puszi: Nickyy.

HA úgy nézzük...XD
De biztos neked van igazad mert te írod... Mikor jön a köviii???

Megjegyzés küldése