Zongoraszó - 21. fejezet

Posted by Nicky Graceheart | Posted in , | Posted on 12:39

Figyelem, figyelem! :) BEFEJEZŐ RÉSZ! Ez az utolsó része a Zongoraszónak, mondhatnánk úgy is, hogy az utolsó tétel. :D Leütöttem az utolsó hangot betűt is. Na jó, elég a költői énemből. :P
Megkérnék mindenkit, aki elolvassa, hogy legalább az utolsó részhez írjon kommentet. :) Köszönöm^^


Zongoraszó

21. fejezet

A repülőtéren csak úgy nyüzsögtek az emberek. Néha-néha rám néztek, mintha a világ összes csodáját egyben látnák, de a legtöbben a padlót bámulva masíroztak a gépük felé. Most először mentem emberek közé vámpírként, ezért néhány irigykedő vagy éppen csodáló pillantás teljesen zavarba hozott. Próbáltam nem észrevenni őket, de ezek a tekintetek szinte égettek.

A nagy, világító tábláknak köszönhetően hamar megtaláltam, hogy hol vehetek repülőjegyet, és szerencsére a legközelebbi Rómába tartó gépen még volt egy-két szabad hely.

Az indulásig még volt hátra egy jó fél órám, ezért az épületben sétálgattam, de amikor rájöttem, hogy akár meg is láthat valamelyik ismerősöm, rögtön odamentem a kapuhoz, ahol a Rómába igyekvő utasoknak kell várakozni. Ideges voltam amiatt, hogy bármelyik ismerősöm megláthat, és akkor az illető biztos összekötné az új kinézetemet azzal, hogy hamarabb elmentem a suliból, mint hogy véget ért volna.

Eszembe jutott, hogy képes vagyok a jövőbe látni, ezért megnéztem, hogy ha itt várok tovább fogok-e találkozni valamelyik ismerősömmel. Vagy esetleg a Volturival. Mi van, ha útközben futok velük össze? Egyáltalán, ők mivel közlekednek? Nem hiszem, hogy nem tűnne fel az embereknek egy csomó fekete köpenyes, vörös szemű, fehér bőrű vámpír, akik bármelyik pillanatban rátámadhatnak egy gyanútlan járókelőre.

Úgy láttam, hogy nem fogok találkozni senkivel sem a repülőtéren – vagy legalábbis az illető még nem döntötte el, hogy ide szeretne jönni –, viszont azt láttam, hogy mire megérkezek Rómába még javában délután lesz, tehát a nap fényesen fog sütni. Hosszúnadrág volt rajtam, felül viszont csak egy fehér, rövid ujjú póló: ha Rómában kimegyek, csillogni fogok. Körülnéztem, és a tekintetem megállapodott egy bolton, ahol elegáns és méregdrága ruhákat forgalmaztak. A kirakati bábun egy hosszú, csillogó anyagból készült, hófehér kesztyű volt.

Sosem értettem, mire jó, hogy a reptéren boltok is vannak, hiszen nem vásárolgatni jön az ember ide, de most áldottam istent érte. Berohantam a boltba, és mondtam az eladónak, hogy egy olyan kesztyűt szeretnék. Hitetlenkedve nézett rám: nem tudtam, hogy azért, mert győztesen vigyorogtam a semmibe, vagy, mert nem tudta elképzelni, hogy mi szükségem van rá most, esetleg csak a szépségemben gyönyörködött, de nem érdekelt. Elővett egy pár kesztyűt, és felhúzta a kezemre nem érve hozzám, mintha csak tudta volna, hogy az számára hideg lenne; szinte egybe olvadt a bőrömmel, ráadásul a lámpák fényében úgy csillogott, mint ahogy én a napon.

Számat még szélesebbre húztam, amíg egy pillanatig a jövőben merengtem el. Láttam, amint kilibbenek a napsütésbe új szerzeményemben, de az elém táruló képen egy óriási napszemüveget, a fejemen meg egy fekete kendőt is viseltem. Kinyitottam a szememet, és meg is láttam ezeket. Mutattam az eladónak, hogy mit szeretnék még.

Nem foglalkoztam azzal, hogy még jobban meglepődött és alig bírta kimondani, hogy mennyivel tartozom. Gyorsan megadtam neki, majd rohantam vissza a várakozóba, ahol időközben megkezdték a beszállítást.

A gépen végig a jövőre koncentráltam, de a végére annyira kimerültem, hogy szinte már fájt tőle a fejem. Az egyik stewardess meg is kérdezte, hogy jól vagyok-e és hogy ne hozzon-e nekem fájdalomcsillapítót. Természetesen udvariasan visszautasítottam, de ezek után is aggódva nézett rám. Mondtam neki, hogy inkább alszom egyet, ezért becsuktam a szememet, de továbbra is a jövőt kutattam.

Leginkább Edward jövőjét próbáltam szem előtt tartani. Mivel már eldöntöttem, hogy odamegyek, kicsit megváltozott. Úgy láttam, pont akkor fogok betoppanni, amikor meg akarják ölni őt. Nem értettem, hogy miért örülök annak, hogy meg fognak engem ölni – talán, mert így Edwardot békén hagyják -, de mosolyogva lépek be a terembe, ahol Aróék tartózkodnak. Mivel többet nem tudtam meg a jövőből, úgy döntöttem, „felébredek”.

Amikor megláttam, hogy a nap feljövőben van, a körülöttem lévők csodálkozására, felvettem a kesztyűt, a kendőt a fejemre kötöttem és a napszemüveget is kéznél tartottam. Lehúztam az ablak előtt lévő rolót, és próbáltam arccal felé fordulni, nehogy máshonnan érkezett sugarak miatt ragyogni kezdjen a bőröm.

Szerencsétlenségemre, amikor megkezdtük a leszállást, fel kellett engednem a rolót, de próbáltam úgy helyezkedni, hogy a napsugarak ne vehessenek célba. Miután ezt sikeresen végrehajtottam, végig lehajtott fejjel közlekedtem, aztán kiléptem a napsütésbe pont úgy, ahogy azt már egyszer láttam.

A reptér mellett volt egy autókölcsönző, kinéztem magamnak egy tűzpiros Ferrarit, és kikölcsönöztem. Az eladó férfi valóságos áhítattal nézett utánam, főleg miután jóval többet fizettem a kelleténél, hiszen ha úgy sem hozom vissza, legalább kapjon egy kicsivel több pénzt.

Ahogy közeledtem Volterra felé, a lelkesedésem, hogy megoldok mindent, kezdett elszállni. A kételkedés ott bujkált bennem: mi van, ha a Volturit nem érdekli, hogy feláldozom magam, és továbbra is ott tartják Edwardot, esetleg még így is megölik? Mi van, ha el sem jutok Aróékig? Ha valaki megöl, mielőtt megbeszélhetném az uralkodókkal? És egyébként is: meg fogok halni, méghozzá önszántamból. Úgy éreztem, összezsugorodok, egyre kisebb és kisebb vagyok, az élet hullámai pedig összecsapnak fölöttem, és nem tudok föléjük kerekedni.

Annyira belemélyedtem a gondolataimba, hogy meglepődtem, amikor megláttam a volterrai üdvözlőtáblát. Esme azt mondta, keressem meg a Palazzo dei Priorit, menjek az óratorony jobb oldalára, és ott menjek le egy csatornanyíláson. Ez az egyetlen hely, ahol nem veszik észre, ha bemegyek.

Leparkoltam a kocsival, de még mielőtt kiszálltam volna, megnéztem, meg fogja-e látni valaki, hogy csillog a bőröm. Ezzel kapcsolatban nem fenyegetett semmi, viszont úgy láttam, találkozni fogok valakivel, mielőtt lemennék. Egy szőke vámpírfiúval, de azt nem láttam, mit akar mondani: folyamatosan változtatta a szándékát.

Miután leellenőriztem, hogy mindenhol fed-e a ruhám, kiszálltam a kocsiból, és magabiztosan elindultam az óratorony felé. A tér közepén egy széles, négyszög alakú szökőkút állt, körülötte emberek lézengtek. Egy csapat kamasz is itt bandázott, és amikor kiszálltam az autóból, tátott szájjal néztek rám. Először azt hittem, észrevették, hogy csillog a bőröm, de rájöttem, hogy az autót nézik ennyire. Gondolom, nem mindennapi errefelé, hogy valaki egy méregdrága Ferrarival közlekedik.

Összeszorult torokkal siettem el a szökőkút mellett. A lányok irigykedve, a fiúk pedig valóságos rajongással néztek utánam. Életem nagy részében észre sem vettek az emberek, ezért kicsit zavarban voltam, de megállás nélkül mentem tovább.

Beértem az óratorony melletti sikátorba, és megpillantottam a szőke vámpírt. Látszólag nem lepődött meg azon, hogy egyenesen hozzásétáltam. Vérvörösen csillogó szemei engem vizslattak, miközben én is végigmértem őt; magas volt és meglehetősen izmos. Minden létező ponton harapások díszítették, kiállása olyan volt, mintha katona lenne.

- Szia – köszöntem kicsit idegesen. – Bella vagyok.

- Jasper – bólintott. – Kit keresel? – kérdezte, de valami azt súgta, pontosan tudja a választ.

- Edward Cullent.

- Halott – mondta teljes lelki nyugalommal. Magabiztosan mondta, de én úgy láttam a képességemmel, hogy csak később akarják megölni; nem tudtam, mit higgyek.

- Az nem lehet – suttogtam, miután egy percig csak magam elé bámultam.

- Biztos vagyok benne, hiszen én öltem meg. – Az arca meg sem rezdült; biztos voltam abban, hogy több száz vámpír szárad már a lelkén.

Egy pillanatig az esélyeimet számolgattam; rá akartam támadni. Már ugrásra készen álltam, amikor hirtelen úgy éreztem, minden rendben van. Egyik pillanatban még dühös voltam, a másikban meg már boldog: a bosszúvágyam elpárolgott.

- Ezt… te csináltad? – kérdeztem értetlenül, de nem tudtam nem mosolyogni.

- Igen – bólintott. – Neked mi a képességed? – A hangsúlyából megint az csendült ki, hogy tudja a választ. Még egy pillanatig vigyorogtam, majd végül lenyugodtam. Próbáltam dühös lenni Jasperre, amiért befolyásol, de pont emiatt nem tudtam.

- Látom a jövőt.

- Akkor nézz bele Edwardéba, ha nem hiszel nekem.

Becsuktam a szememet, és próbáltam arra koncentrálni, mi lesz Edwarddal mondjuk két nappal később: a sötétségen kívül nem láttam semmit.

- Na? – kérdezte Jasper, amikor ijedten kinyitottam a szememet.

- Sötétség – suttogtam.

- Gondolom, rájöttél, hogy ez azt jelenti, nincs jövője, vagyis halott.

- Igen. De… miért kellett megölnöd már most?

- Mert nem akart segíteni megtalálni téged. – Nem volt kárörvendő, hogy hiába jöttem ide, csak a tényeket közölte. – A Volturi el akart indulni téged megkeresni, de egy emberük kihallgatta, hogy ide készülsz. Edward pedig egyébként sem volt túl együttműködő, szóval meg kellett ölnöm.

- De… miért akarnak engem megtalálni?

- Mert veszélyes vagy. Jövőbe látsz, ezért kellenél Aro gyűjteményébe, de nem bízik benned. Nem hiszi, hogy segítenél neki, ha kéne, és mivel nem lát be a fejedbe, nem tud belőled kiszedni semmit akaratod ellenére sem. Szóval, Aro úgy gondolja, el kell téged távolítani. Ráadásul az is zavarja, hogy Demetrit, akinek az a képessége, hogy megtalál bárkit, is blokkolod.

- És… azt nem tudod, hogy engem ki változtatott át?

- Felix – mondta egy bólintás kíséretében. – A Volturi azt akarta, hogy tartsa rajtad a szemét, de ő nem bírta megállni, és átváltoztatott. Figyelj, én nem vagyok a Volturi tagja, és általában nem fogom se az ő, se az ellenségeik pártját, de most szeretnék neked egy tanácsot adni: tűnj el a városból, és ne is gyere vissza. Mindig figyeld a jövődet, hátha van valaki, aki meg akar találni egy ismerősöd segítségével.

- De Edward halott. Miért ne ölessem meg magam? – Nem értettem, miért akarok meghalni. Edward nélkül is kibírtam, és már nem is szerettem őt annyira, de mégis úgy éreztem, tartozom neki. Hiszen miattam ölték meg!

- Csak tedd, amit mondok, vagy megbánod – mondta fenyegető hangon. Az arca kemény volt, semmilyen érzelemről nem árulkodott. Elfordította a fejét, hogy ne láthassam a szemét, és ne olvassak ki belőle semmit.

Jasper egyetlen szó nélkül leugrott a csatornába, majd eltűnt. Hirtelen felszabadultam a képessége alól, és újra elöntött a bosszúvágy, de csak egy pillanatig, majd rájöttem, hogy annak már semmi értelme. Úgy gondoltam, azt kell tennem, amit ő mond. Igazából, nem is maradt más, amit tehetnék. Feláldozhatnám magam, de nem lenne értelme; megtehetném Edwardért, de tudom, hogy ő sem akarná ezt.

Visszamentem a kocsihoz nem foglalkozva a hátam mögötti összesúgásokkal, amiket olyan élesen hallottam, mintha nekem súgták volna. Visszaadtam a Ferrarit, vettem egy repülőjegyet és visszamentem Esméhez.

Mindenki meglepetten nézett rám, amikor beléptem az ajtón, és ez kölcsönös volt. Carl, Dave, Eric, Ben, Sam és Esme a nappaliban ültek és maguk elé bámultak.

- Te… mit keresel itt? – kérdezte Carl döbbenten.

- Köszönöm a kedves fogadtatást – feleltem. Epés megjegyzésnek szántam, de a hangom túl szomorúnak, túl bűnbánónak tűnt hozzá.

- Bocsánat – jött mellém Carl. – Mi történt?

- Edwardot megölték.

Mindenki szörnyülködve nézett maga elé, főleg Esme.

- Honnan tudod? – kérdezte Ben.

- Találkoztam egy Jasper nevű vámpírral, ő mondta. A jövője… eltűnt. Csak nagy feketeség látszik.

Két nappal később a hangulat már fesztelenebb volt. Carlék szinte végig itt voltak, és a hangulat percről percre javult. Edward persze mindenki fejében megmaradt, de a gyász lassan eltűnt. Esmét viselte meg a legjobban; ő fiaként szerette Edwardot, és régóta ismerte. Még nekem sem fájt annyira, mint neki.

A nappaliban beszélgettek a többiek, nevetgélve, én pedig elsétáltam a zongorához. Becsuktam a hangszigetelt ajtót, hogy senki ne hallja meg, hogy játszom. Igazából, a vámpírok és a vérfarkasok még ezen keresztül is meghallják, ha itt valaki játszik, de egy kicsit csökkenti a hangot. Ha elég halkan játszom, senki se veszi észre.

A Claire de Lune kottája még mindig kint volt a zongorán, de mellette volt egy másik is. Kézzel írták, gondolom, Edward. Kíváncsi voltam, hogy hangzik, ezért elkezdtem játszani. Valami altatódalféle lehetett, és gyönyörű volt. Annyira beleéltem magam, hogy megijedtem, amikor Carl belépett és leült mellém. Csak egy kicsit rezzentem össze, de játszottam tovább, mintha mi sem történt volna. Nem volt befejezve a dal, ezért még hozzáköltöttem pár hangot. Meglepődtem, milyen szépen szólt a vége is, hiszen azelőtt soha nem is próbáltam meg dalt írni.

- Ez nagyon szép volt – mondta Carl.

Mosolyogva ránéztem.

- Edward írta, én csak lejátszottam.

- Szépen játszottad – mondta mosolyogva.

- Tudod, rájöttem valamire. – Zavarban voltam, és képtelen voltam a szemébe nézni.

- Igen?

A zongorát bámultam, és nem tudtam, hogyan mondjam el neki, amit akarok.

- Edward… ő a múlt. Azt hittem, szeretem, de igazából nem. Illetve lehet, hogy szerettem is, de van valaki, akit még jobban.

- Ó, tényleg? – kérdezte már vigyorogva. Nagyon jól tudta, hogy róla van szó, de azt akarta, hogy kimondjam.

- Te végig ott voltál mellettem. Belém vésődtél, de azt hittem, ez nem olyan nagy dolog, és hogy Edwardot szeretem. De aztán átváltoztam, és te újra belém vésődtél, és akkor rájöttem, hogy… én is szeretlek, csak Edward valahogy…

- Megrészegített – egészítette ki.

- Hát… így is mondhatjuk – néztem a szemébe, és… elvesztem.

Odahajoltam hozzá, és óvatosan megcsókoltam. Átkaroltam a nyakát, ő meg a derekamat és közelebb húzott magához. A csókunk egyre szenvedélyesebb lett, és amikor mosolyogva szétváltunk, mindketten gyorsabban vettük a levegőt. Belefúrtam a fejemet a nyakába, ő meg a hajamba és még szorosabban fogott.

- Szeretlek, Carl – mondtam ki boldogan, életemben először magabiztosan ezt a két szót, és igaznak is éreztem.

- Én is szeretlek, Bella. – Hallottam a hangját, hogy mosolyog és, hogy örül, hogy minden így alakult.

Én is örültem. Lejátszottam magamban az elmúlt heteket, és azon gondolkoztam, hogy lehet, hogy egy ilyen kis jelentéktelen dolog, mint a zongora, felforgatja az életemet. Sehogy sem találtam rá választ, de áldottam a napot, amikor belebotlottam Edwardba.

Sosem hittem a tündérmesékben, sőt, sokszor abban sem, hogy az én életemben lesz majd valami igazán jó. És erre, tessék: nemcsak happy enddel zárul életem legfélelmetesebb időszaka, hanem még a tündérmese, a fantázia részét is kipipálhatom.


(Edward szemszöge)



A repülőn ültem, ami visszavitt Bellához, Esméhez és a farkasokhoz. Ha sikerül még azelőtt visszajutnom, hogy Aróéknak feltűnne, hogy eltűntem, akkor el tudunk menekülni örökké előlük, hiszen Bella jövőbelátó képessége majd segít. Kicsivel több mint két hete nem láttam, de egy katona, Jasper gondolataiból tudom, hogy néz ki vámpírként: csodálatosan.

Azt hiszem, örülhetek annak, hogy Felix ott maradt és figyelte Bellát, mert én csak emiatt mertem megszökni. Ha nem tudom, hogy Bella vámpírként látja a jövőt, maradtam volna Volterrában nem kockáztatva az életét. Örültem, hogy újra láthatom a lányt, akit szeretek, de annak cseppet sem, hogy ő is vámpír lett. Tőle is elvették a lelkét, megfosztották az élettől. Ha lehetőségem nyílik rá, megölöm Felixet.

Amikor bemondták, hogy megkezdtük a leszállást, valami furcsa izgatottság söpört végig rajtam, hogy újra láthatom Bellát. Vajon mit csinál most? Hol van? Kivel van? Mit érez? Mire gondol?

- Uram, le kell szállni – mondta kedvesen az egyik stewardess, mire küldtem felé egy egyszerű mosolyt. Elpirulva tovább ment, de a gondolatai végig rólam szóltak.

Felvettem a kabátomat, a sapkámat és a kesztyűmet, nem foglalkoztam a furcsa pillantásokkal, a halk megjegyzésekkel és az idegesítő, elmém épségét kétségbe vonó gondolatokkal, és elindultam.

Nem kötöttem el egy autót sem, helyette inkább futottam; bent az erdőben úgy sem járkál senki, de ha mégis, akkor is én veszem észre előbb. Csak futottam, futottam és egyre nagyobb lett az izgalmam.

Egész úton azt latolgattam, hogy egyáltalán mit fogok nekik mondani. Tudom, hogy azt hiszik, meghaltam, hiszen Bellának ezt kellett hinnie. Viszont az egész csak egy színjáték volt. Felix által mindannyian tudták, hogy ő csak a szándékot látja, és ha Aro úgy dönt, hogy megöl, akkor Bella is azt fogja hinni, és az én jövőm is el fog tűnni. Kijátszották ezt a kártyát, kijátszották, abban reménykedve, hogy akkor Bella megöli magát. Ők nem ölhették meg, mert szerelmem nem szegett meg semmilyen törvényt sem.

Soha nem gondoltam volna, hogy Bella megölné magát csak azért, mert valakit elvesztett, ezért nem is gondoltam arra, mi van akkor, ha tényleg megtette azt, amit a Volturi várt. Egy pillanatra lelassítottam, de miután meggyőztem magam arról, hogy lehetetlen, hogy megölte magát, tovább futottam, és meg is érkeztem a házhoz.

Esme, a farkasok és Sam bent beszélgettek, de Bellát nem láttam. Óvatosan közlekedtem, nem akartam, hogy meglássanak. Azt hiszik, hogy meghaltam, de ha Bella emiatt megölte magát, akkor én is megyek utána, ezért semmi értelme nem lenne felszakítani a sebeket. Esme is boldogan beszélgetett, de az agya hátsó zugában legszebb közös emlékeinket idézte fel. Szomorúan elmosolyodtam, hogy bent mindenki azt hiszi, hogy rajta kívül senki sem gondol rám, pedig a mosolyok és a vidám nevetések közben gyászoltak – engem. Bella nem tartózkodott bent, ami kicsit megrémített, de amikor észrevettem, hogy hátulról zongoraszó hallatszik, megnyugodtam.

Odalopakodtam a zeneszoba egyetlen kis ablakához, mert nem mertem bemenni. Csak néztem őt, és vártam a megfelelő pillanatot. Gyönyörűbben nézett ki élőben, mint Jasper gondolataiban, hihetetlenül gyönyörűen.

Azt a dalt játszotta, amit én írtam neki – persze ő nem tudott erről -, és csodálatos érzés volt nézni, ahogy játssza. Láttam az arcán, hogy keményen koncentrál, nem akarta elrontani, de vámpír létére még azelőtt korrigálta a hibáját, hogy elkövette volna. Mosolyogva, behunyt szemmel hallgattam. A dalt még nem fejeztem be, de ő még folytatta, és hozzáírt pár hangot, amik úgy illettek oda, mintha egy híres zenész írta volna.

- Ez nagyon szép volt – szólalt meg egy hang Bella mögül; Carl. Ő sem vette észre, hogy belépett, pedig a szaga elég erős volt.

- Edward írta, én csak lejátszottam – mosolyodott el Bella, én pedig úgy éreztem, nem létező szívem újra elkezd dobogni a hangja hallatára, és arra, ahogyan kimondta a nevemet.

- Szépen játszottad – javította ki magát Carl mosolyogva. Ha figyelt volna, észrevehetett volna, de a gondolatait túlságosan lekötötte, hogyan tudná Bellát boldoggá tenni azok után, hogy én meghaltam.

- Tudod, rájöttem valamire. – Bella zavarba jött valamitől és a zongorát fixírozta; utáltam, hogy nem tudok olvasni a gondolataiban.

- Igen?

- Edward… ő a múlt. Azt hittem, szeretem, de igazából nem. Illetve lehet, hogy szerettem is, de van valaki, akit még jobban.

Úgy éreztem, mintha gyomorszájon vágtak volna, mintha már rég nem működő szívem kismillió apró darabra hullna. Mereven bámultam magam elé, és nem tudtam, mit csináljak. Szívem minden kis darabja imádta Bellát, de ő azt mondta, lehet, hogy soha nem is szeretett.

- Ó, tényleg? – kérdezte vigyorogva Carl. Tudta, hogy róla van szó, és magában ujjongott, hogy legyőzött engem. Nekem viszont kedvem támadt volna oda ugrani, és addig szorítani a nyakát, amíg minden élet ki nem száll belőle. De nem tettem; Bellának fontos volt Carl.

- Te végig ott voltál mellettem. Belém vésődtél, de azt hittem, ez nem olyan nagy dolog, és hogy Edwardot szeretem. De aztán átváltoztam, és te újra belém vésődtél, és akkor rájöttem, hogy… én is szeretlek, csak Edward valahogy…

- Megrészegített – felelte Carl, és örült, hogy, bár Bella nem vette észre, de kimondta azt a szót, amire Carl már régóta várt.

Szóval, így állunk. Bella soha nem is szeretett engem, csak azért volt velem, mert a vámpírságomnak köszönhetően vonzó vagyok.

- Hát… így is mondhatjuk – felelte Bella, miközben belenézett Carl szemeibe. Saját szemeimmel nem, de Carl gondolatain keresztül láthattam, hogy amint belenéz a kutya szemeibe, megszűnik körülötte a világ. Aranyszínű szemei vágyakozva, szerelmesen nézték Carlt.

Tudtam, hogy nem lenne szabad kihallgatnom őket, és arra gondoltam, hogy ha most rögtön nem megyek el, ki tudja, mit teszek. De képtelen voltam rá. Megpróbáltam kiadni a parancsot a lábaimnak, de azok nem engedelmeskedtek.

Bella lassan Carl felé hajolt, és ez volt az a pillanat, amikor nem parancsoltam magamnak, hogy álljak fel, hanem reflexszerűen cselekedtem. Befutottam az erdőbe, próbáltam kizárni Carl gondolatait, amik ordítottak, de nem tudtam. Bella és Carl együtt… Bella soha nem szeretett… Bella nem szeret… számára halott vagyok…

Nélküle nem érdemes élnem, az életem nem ér semmit, ha ő nem játszhat fontos szerepet benne. Ő létezésem legjobb része, a kedvenc részem. De sajnos ez a dolog egyirányú, számára én már lezárt téma vagyok, egy befejezett ügy, amit elfelejteni nem fog - köszönhetően vámpírmemóriájának -, de felidézni sem, mert számára csak egy rövid kis fejezet vagyok, egy halk dallam a háttérben. Vehetjük úgy is, hogy boldog szerelmi történetében én csak egy zavaró tényező voltam, de a halálommal – ami nem is történt meg – kiszivárogtam az életéből. Leütötték az utolsó hangot is, amivel elpárologtam a szeme elől, és végre meglátta azt, ami már a legfontosabb számára: Carlt.

Persze Bella nem tudta, hogy még élek, de tudtam, mit kell tennem, hogy ne csak higgye, hogy meghaltam: irány újra Volterra.

Ha elolvastad, írj véleményt, és nagyon szépen köszönöm, ha elolvastad az egész törit! :)
(Nehogy azt higgyétek, hogy mivel vége van ennek a történetnek, az oldalon nem lesz több friss. Novellák folyamatosan kerülnek majd fel! :))

Comments (19)

ne máááááááár. e annyira gonosz.:(
pedig már azt hittem, hogy a végén tényleg együtt lesz edward és bella.:(
na mind1.
attól még jó lett.:)
kár h nem lesz második könyv, vagy rész.:)
még olvastam volna.:D
pusszi.

Szia!
Nem gondoltam, hogy ez lesz a vége. Még soha nem olvastam ilyet. Tetszett, tényleg! :D
De sajnálom, hogy így lett vége!
Gratula az egész történethez!
További jóó írást!
Szia!

Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Így nem érhet véget! Én komolyan... Neeeeeeeeeeeeeeee! :'( VOÁÁÁÁÁÁÁÁ! Tudom, tudom, hogy finnyás vagyok, de ne már. Team Edward! Miért? Jó, oké hogy dráma, mert néha az is kell, de ááá. Basszus. Hogy én miért sírok mindenen?

neeeeeeeeeeeeeeeee! ez így n nem jó! Edward nem halhat meg! ez kegyetlen volt. de azért legalább a farkas boldog...
de Team Edward! jó, oké, megértem ilyen is kell, de szegény Edward!!!
nah jó, azért jó lett, mondjuk Jasper elég kegyetlen volt. nah mind1.

puss

De miért?!
Miért akar Edward öngyilkos lenni?!
MIÉRT?!?!?!
ÁÁÁÁÁÁÁÁ....
Szegény!
Bella legalább boldog...de hogy a kedvenc vámpírunk már megint mártírkodjon?
áhh..
Siess a következővel!
Puszi!

Csáóó! :)

Örülök, hogy mindenkiből ilyen érzelmeket sikerült kiváltanom. :D Katica, a kommented eleje a kedvenc kommentem. :D
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) Amúgy az a furcsa, hogy én igazából utálom Carlt. :D
dzsudy: nincs több rész. Ez volt a vége. Edward meghalt, Belláék boldogok. :D

Köszönöm, hogy elolvastátok az egész törit! :)

Puszi: Nickyy.

sziiia.
nagyon jóó lett, nagyon örültem h Bella Carllal jött össze végül. :D
viszont nagyon elszomorított hogy Edward "szíve" így összetört.
nagyon jóó történet volt. csak így tovább.
puszii. ^^)

Nagyon örülök Bellának és Carlnak.
De attól eltekintve, hogy nem kedvencem Edward azért sajnálom őt =( Neeeem! SZegény Edward szegény Esme =(

szomorú volt de nagyon jó!!!

hali!
ez... áhh... nagyon durva!!
jajj, az egyik felem tök happy, hogy Bella végre választott (még ha úgy is, hogy azt hitte: Edward halott), és Carllal összejöttek a dolgok (:
a másik felem meg könnyezik a mazoista oroszlán miatt...
én is elhittem, hogy meghalt, akárcsak Bella... erre meg...! áá nagyon, nagyon sajnálom Edwardot! :'(
ez a zongorás befejezés gyönyörű volt, gratula hozzá, és az egész történethez!! :D örülök, hogy olvashattam (:
puszi, Tűzvirág

ja, én csak a bevésődés miatt "szurkoltam" Carlnak (:
Team Edward - forever :D
ammúgy tényleg nagyon furcsa, hogy utálod Carlt, erre meg ő lesz a győztes :D
puszi

Sziasztok! :)

Köszönöm szépen mindenkinek, hogy végigolvasta az egész történetet! :)

Puszi: Nickyy.

Szia!
Nagyon jó volt,kár hogy Bella és Edward nem jött össze.De így is nagyon szupi lett. =)

Névtelen! Nagyon szépen köszönöm! :)

neeeee ezt neee!!! Miért? szerintem Edward jobb és megérdemelte volna Bellát. Szegééény most megy meghalni:(((

Szia!
Jó csak azt hittem Eddyke és Belluska végre együtt és boldogan fognak élni de nem!
Nem értem egy vámpír és egy vérfarkas(alakváltó tök 8)
De Eddikének és Bellusnak együtt kell lennie !
sZóval bocsi nekem nem nagyon tetszik a történet!
De am nagyon ügyesen írsz úgy hgy gratulálok!

Szia!
Kicsit elborult elmém van, és szeretem a sötét dolgokat, ráadásul Edward karaktere egy kicsit nyálas nekem, szóval ezért döntöttem úgy, hogy ezt a befejezést választom.
Köszönöm. (:
Nicky.

Szia! Ne haragudj hogy ezt írom de kiírhattad volna a történet elején még (vagy ki is írtad??) hogy ez nem edward és bella happy end-es sztori lesz.:( nekem nem tetszett mégis végig olvastam mert azt gondoltam a vége majd jó lesz de....áhhhh :S

Szia!
Az elején még nem tudtam, hogyan fog befejeződni a történet, és nem gondoltam volna, hogy később is fogják olvasni, úgyhogy nem is gondoltam arra, hogy oda kéne írnom. Sajnálom, és azért köszönöm, hogy elolvastad.
Nicky.

Megjegyzés küldése