Visszatérés?

Posted by Nicky Graceheart | Posted in | Posted on 12:34

Sziasztok!

Nagyon régen nem jártam már errefelé, de ma valahogy újra idetévedtem. Gondoltam, felfedezem az új blogger-t, hiszen ezeket az újításokat én még nem láttam. 
Nem kicsit lepődtem meg, amikor ránéztem a statisztikáimra, ami azt mutatta, hogy minden egyes nap volt egy-két ember, aki feljött ide. Pár nappal ezelőtt 28 oldalmegtekintés volt. Wow!
Nem tudom, hogy ki, hogyan és miért került ide, viszont egy kicsit lelkiismeret-furdalásom van, hiszen friss poszt már nincs régóta.
Ezen persze szeretnék változtatni, hiszen a mai napig szoktam írogatni, bár nem olyan rendszeresen, mint anno, ráadásul nem tudom, mikor volt utoljára, hogy befejeztem volna egy novellát. 
Nem szeretnék ígérgetni, mert félek, megszegném, de azt kell mondjam, igazán sokkolt, hogy még ennyi idő után is, van aki idetéved. Talán vissza kéne jönnöm... Azt hiszem, ideje átnézni azokat a félkész novellákat.

Talán sikerül. Talán.

Comments (2)

Én reménykeked a folytatásban!!:) Sok ihletet hozzá és kitartást!:)
Pixy

Köszönöm. Remélem, minden úgy jön össze, ahogy szeretném. (:

Megjegyzés küldése