Tabula rasa?

Posted by Nicky Graceheart | Posted on 11:51

Még ma is úgy gondolom, hogy talán jó ötlet lenne visszajönni. Tiszta lappal szeretnék kezdeni, de mivel nem akarok új blogot létrehozni, ezért csak apróbb változások lesznek. Kinézetben annyi, hogy lecserélném a designt, bár nem tudom, hogy milyenre - egyébként is kijöttem a gyakorlatból, úgyhogy újra fel kell fedeznem a blogger rejtelmeit. :D
Tartalomban nagy változásra lehet számítani. Ettől félek a legjobban: nem tudom, kinek tetszene a nagy változás. Először is, fanfictiont már nem szoktam írni, de ha írok, akkor sem Twilight fic, mert... hogyismondjam... azt a korszakomat lezártam. Mostanában csak novellákat írok; ezek nálam általában rövidebbek (értsd: nagyon rövidek), mint a normális teszem azt Stephen King novellák, ugyanis néha úgy érzem, hogy ha le lehet írni valamit röviden, akkor tegyük azt. És persze az is belejátszik ebbe, hogy nem tudom sokáig elkötelezni magam egy történet mellett: mindig jönnek az új ötletek, mindig másba akarok belekezdeni. Így is csoda volt, hogy a Zongoraszót befejeztem - de például a Barát vagy ellenség? - et nem...
Ezen kívül közölni szeretném, hogy a happy ending nem az én stílusom, és szeretem a cliffhangereket - just sayin', hogyha úgy döntesz maradsz, vagy csatlakozol.


Szóval, ha továbbra is érdekel titeket a blogom, annak nagyon örülök. Nem akarok kommentekért kuncsorogni, csak annyit szeretnék kérni, hogy valahogy jelezzétek - legalább most, az elején -, hogy van, akit érdekel a dolog.

Tegnap neki is láttam, és befejeztem egy irodalomórán írt novellámat. Rövid, mint azt már mondtam, még úgy is, hogy tegnap átnéztem és beleírogattam, belejavítgattam. 
Ez van. Ezt kell szeretni.

Köszi, hogy elolvastad. Kommenteket, vagy chatbe írt üzeneteket nagyra értékelem.
Oh, és még valami: linkcseréimet kitöröltem, ha kint voltam nálad, nyugodtan törölj, vagy szólj, ha meg akarsz tartani, és akkor én is kiteszlek. Új cserék is jöhetnek, persze.

Nicky. 

Comments (0)

Megjegyzés küldése